FAQ


Hvordan bestiller jeg bøker i nettbutikken?


Klikk på ønsket bok og velg format (pocket eller e-bok), og legg den deretter i handlekurven. Når du er ferdig, går du til kassen, kontrollerer at bestillingen din er riktig, og fullfører bestillingen ved å skrive inn leveringsadresse og betalingsinformasjon.



Hvilke betalingsmåter godtar dere?


Vi bruker Klarna Checkout. Gjennom Klarna Checkout kan vi tilby et bredt spekter av betalingsalternativer, inkludert:


- Kortbetalinger: Visa, MasterCard, American Express etc.


- Faktura: Betal etter at du har mottatt varene dine.


- Delbetaling: Del betalingen opp i mindre seksjoner over tid.


- Direktebank: Betal med bankkontoen din.


Klarnas betalingsalternativer kan variere avhengig av din plassering og land. Du kan velge det alternativet som passer deg best i kassen når du fullfører bestillingen.



Hvor lang er leveringstiden?

Pocketbøker som du har bestilt i vår nettbutikk skal leveres til deg innen 10-15 arbeidsdager. Ettersom PostNord ikke leverer alle arbeidsdager, kan det i noen tilfeller ta noen ekstra dager. Hvis bestillingen din ser ut til å være forsinket, vennligst kontakt vår kundeservice. Hvis du har kjøpt e-bøker, er de umiddelbart tilgjengelige på kontoen din, og du kan begynne å lese dem med en gang. Her kan du lese mer om vår leverings- og returinformasjon.



Kan jeg spore bestillingen min?


Dessverre tilbyr vi ikke sporbare leveranser.


Jeg har mottatt feil/ødelagt/feiltrykt bok!

Hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeservice innen 14 dager etter at du har mottatt bøkene dine.



I hvilke formater gir dere ut Harlequin-bøker?


Vi gir ut Harlequin-bøker i to formater: pocketbok og e-bok.



Hvordan fungerer e-bøker?


E-bøker er digitale bøker som du kan laste ned og lese på din elektroniske enhet, for eksempel en e-leser, nettbrett, smarttelefon eller datamaskin. Når du kjøper en e-bok hos oss får du umiddelbart muligheten til å laste ned boken, og kan begynne å lese med en gang. I vår e-bokguide, som du finner her, kan du lese om hvordan du leser våre e-bøker.



Hvorfor er noen bøker kun tilgjengelige som e-bøker?


Det betyr vanligvis at pocketversjonen av boken er utsolgt i vår nettbutikk og da er boken kun tilgjengelig som e-bok.



Selger dere Harlequin-bøker i fysiske butikker?


Ja, det gjør vi. Hvis du kontakter vår kundeservice, kan de hjelpe deg med å finne butikker i hjembyen din.

Kan jeg abonnere på bøkene?


Ja! Her kan du lese om hvilke serier du kan abonnere på. Dessverre er det foreløpig ikke mulig å abonnere på våre e-bøker.



Hvordan avslutter jeg abonnementet mitt?


Ved å logge inn på Mine sider eller ved å kontakte kundeservice.


Jeg mangler en del i en miniserie. Hvordan finner jeg den?


Du kan søke på miniserienavnet i søkeboksen i vår nettbutikk, så får du alle delene som vi fortsatt har på lager.



Hva er outleten i nettbutikken?


I vår outlet har vi samlet litt eldre bøker til svært gunstige priser.



Er det noen rabatter eller kampanjer tilgjengelig for vanlige kunder?


Ja, vi har jevnlige kampanjer og tilbud til våre faste kunder. Hold deg oppdatert ved å abonnere på vårt nyhetsbrev og følge oss på sosiale medier for å benytte deg av aktuelle rabatter og spesialtilbud.


Link til nyhetsbrev

Link til Instagram

Link til Facebook



Er personopplysningene mine trygge når jeg kjøper fra dere?


Ja, vi tar personvernet ditt på alvor. Vi bruker sikkerhetstiltak for å beskytte dine personopplysninger og sikre en trygg handleopplevelse. Les vår personvernerklæring for mer informasjon.